Jaarverslag 2018

Het jaar 2018 kan voor Welzijn E25 met recht als zeer enerverend worden beschouwd. We stonden voor tal van uitdagingen die de koers van de organisatie zouden gaan beïnvloeden. Waar we zeer blij mee zijn, is dat we in alle openheid en met betrokkenheid van letterlijk alle collegae, de uitdagingen die voor ons lagen zijn aangegaan. Wat ons zo mogelijk nog veel meer goed doet, is de constatering dat we altijd vasthouden aan het uitgangspunt dat het belang van onze doelgroep boven ons organisatiebelang staat. Om zo transparant mogelijk te zijn en omdat we enorm trots zijn op alle collegae die er voor zorgen dat er zoveel fantastisch werk wordt gedaan, delen we met trots ons jaarverslag 2018.

Indien u hier vragen of opmerkingen over heeft kunt u contact opnemen via info@welzijne25.nl of 085 130 1870.

Aangepaste werkwijze i.v.m. ontwikkelingen corona virus

Beste samenwerkingspartners en contactpersonen,

Hierbij willen we u vanuit WelzijnE25 informeren over de wijze waarop wij ons de komende tijd onverminderd inzetten ondanks de ontwikkelingen rond de uitbraak van het Corona virus.  Omdat wij dagelijks met heel veel verschillende mensen in contact zijn, denken wij dat onze medewerkers een groot risico vormen om anderen te besmetten of zelf besmet te raken.

In het belang van de gezondheid van onze cliënten, deelnemers en medewerkers en de wellicht kwetsbare mensen in hun omgeving, zullen wij daarom alle contacten met cliënten, deelnemers en andere contactpersonen in elk geval tot 6 april via telefoon, whatsapp, skype of andere media plaats te laten vinden.

Wij zullen zoals u van ons gewend bent nauw in contact blijven met onze cliënten, deelnemers en andere contactpersonen. Ondertussen onderzoeken we mogelijkheden om ook vervangende activiteiten of trainingen op afstand te organiseren voor onze deelnemers, cliënten en hun gezinnen nu scholen, behandelcentra en opvanglocaties gesloten worden. De locaties en kantoren van WelzijnE25 zoals InBlik, de theater- en muziekschool, de locaties in Delft en Maassluis zijn eveneens gesloten.

Via onze website en andere sociale media kanalen houden we u zoveel mogelijk op de hoogte. Houdt deze kanalen in de gaten om op de hoogte te blijven van de nieuwe ontwikkelingen en om deel te kunnen nemen aan de nieuwe digitale activiteiten van de teams.

We begrijpen dat deze maatregelen vragen op kunnen roepen, we zijn bereikbaar via info@welzijne25.nl of via 085-0043644.